Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"place marketing"
5 wyniki
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Augustyn A., Florek M., Hereźniak M. W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast pdf
2. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Urbánné Treutz Á. Factors influencing quality of life and life satisfaction in Hungary pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Brańka S. WHY DO THE UNIVERSITY GRADUATES SETTLE DOWN IN THE UNIVERSITY TOWN? POTENTIAL IMPLICATIONS FOR CITY MARKETING -THE CASE OF CRACOW pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Sekuła A. POSSIBILITIES OF APPLYING STANDARD TOOLS OF PROMOTION IN PLACE MARKETING pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Brelik A. Marketing terytorialny a kreowanie regionów pdf